Odpowiedzialność społeczna i zaangażowanie lokalne

Nie ma sensu deklarować swojej odpowiedzialności społecznej bez szczerych intencji, żeby wprowadzić tę odpowiedzialność w życie. Firma Whitehall Resources chce naprawdę wpłynąć na lokalną społeczność, stworzyć nowe miejsca pracy w najbliższej okolicy, wesprzeć organizacje dobroczynne i dołożyć starań, aby chronić środowisko naturalne.

Dlatego każdego roku wspieramy jedną inicjatywę lokalną i jedną międzynarodową organizację charytatywną, zaś niemal co tydzień ktoś z naszego zespołu podejmuje osobiste wyzwanie, żeby pozyskać fundusze na szlachetne cele.

Jesteśmy dumni z naszej odpowiedzialności społecznej, ponieważ kiedy dajemy coś od siebie, Whitehall Resources staje się lepszym miejscem pracy.

Wsparcie lokalne – główny sponsor klubu rugby Colchester

Trudno znaleźć zespół bardziej konkurencyjny niż nasz, dlatego idealnie nadajemy się na sponsora klubu rugby Colchester i elitarnego sponsora „pierwszej piętnastki” tego klubu.

Ogromną przyjemność sprawia nam kibicowanie podczas sobotnich meczów, kiedy drużyna Colchester gra w strojach z logo Whitehall Resources. Nasza inwestycja w klub pomaga mu pomyślnie się rozwijać, dlatego zapraszamy – przyłączcie się do nas, kibicujcie w soboty razem z nami!

Bardzo się cieszymy, że firma Whitehall Resources sponsoruje naszą pierwszą piętnastkę, która znów stara się o awans do ligi krajowej. Jako dobrze prosperujący klub społecznościowy mamy cztery drużyny seniorów i około 600 juniorów, którzy grają w rugby w każdy weekend. Klub rugby Colchester stara się wspierać społeczność lokalną i regularnie przekazywać darowizny na cele dobroczynne, więc świetnie jest mieć wsparcie firmy, która ma podobne wartości.

Andy Watling, prezes klubu rugby Colchester

Więcej przykładów wsparcia lokalnego:

  • Zebranie ponad 800 £ dla Comic Relief poprzez organizację „dnia kostiumowego” w 2013 roku (obejrzyjcie nasz Harlem Shake!)
  • Budowanie świadomości raka prostaty przez wzięcie udziału w Movember
  • 13 członków zespołu zjechało na linie z ratusza w Colchester, pozyskując 1045 £ na Towarzystwo Udaru Mózgu
  • Sponsorowanie Drew Mawsona, który przebiegł półmaraton Fundacji Royal Parks, sumą 250 £ na Prostate Cancer UK
  • Sponsorowanie Richarda McKinlaya, który pokonał terenową trasę rowerową Londyn–Paryż, sumą 250 £ na British Heart Foundation
  • Wsparcie międzynarodowe – Fundacja Russ, Indie

Jesteśmy międzynarodową firmą rekrutującą specjalistów IT i pomagamy utalentowanym osobom na całym świecie znaleźć bezpieczne miejsce pracy w renomowanej firmie. Dlatego w kwestii odpowiedzialności społecznej mamy globalną perspektywę.

W latach 2013–2014 sponsorowaliśmy uczennicę liceum w Colchester, Arabellę Watkins, która w okresie świąt Bożego Narodzenia spędziła trzy tygodnie jako wolontariuszka w południowych Indiach – przy wsparciu Fundacji Russ. Podczas pobytu w Indiach Arabella pomagała uczyć dorosłych i dzieci angielskiego w szkołach prowadzonych przez Fundację i brała udział w pracach terenowych: kopaniu rowów irygacyjnych, poprawiających wielkość plonów.

Więcej informacji o pracy Arabelli w Indiach, którą sponsorowaliśmy:

Jedna rzecz, której nauczyłam się podczas wyjazdu i od samego Berlina, to że trzeba postępować właściwie, a nie tylko robić to, co jest łatwe. Ponadto dzieci pokazały mi, jak być wdzięczną za możliwości, które mam, i jak uśmiechać się niezależnie od sytuacji.

Chciałabym serdecznie podziękować wszystkim w Whitehall Resources za pomoc, wsparcie i zachętę. Od pierwszego dnia byli wspaniali. Nie mogłabym życzyć sobie milszego i hojniejszego sponsora.

Arabella Watkins, uczennica liceum w Colchester

Więcej przykładów wsparcia międzynarodowego:

  • Sponsorowanie udziału SAP UK w imprezie charytatywnej – rajdzie samochodowym w Indiach. Samochód rajdowy był oznaczony naszym logo, a po rajdzie został przekazany organizacji charytatywnej.
  • Ochrona środowiska naturalnego

Ciężko pracujemy i dobrze się bawimy – a jednocześnie staramy się do minimum ograniczać negatywny wpływ na środowisko naturalne. Nasza najnowsza inicjatywa to promowanie wspólnych dojazdów samochodem do pracy. Docelowo chcielibyśmy, żeby co najmniej 50% osób podróżujących samochodem dojeżdżało pojazdem z co najmniej jeszcze jedną osobą. Zastąpiliśmy też tradycyjne kartki świąteczne kartkami elektronicznymi, a sumy zaoszczędzone na drukowaniu i wysyłaniu kartek przeznaczyliśmy na zrównoważenie swojego śladu węglowego.